Charli D'amelio CRYING after Losing 1 Million Followers! #DramaAlert Logan Paul vs Austin Mcbroom!

19 nov 2020
2 007 787 Vaatamised

► Follow for News! - twitter.com/KEEMSTAR
► Follow IG - instagram.com/DramaAlert/
► DramaAlert on Snapchat www.snapchat.com/discover/DramaAlert/9014656799
► KEEMSTAR MERCH
keemstar.com/products/completely-original-colorblock-design

► Moms Basement
open.spotify.com/show/3W8pwzlQAsAeOBrgZeReqJ
► KEEM PARK
KeemPark.com

Kommentaarid
  • Sorry about the editing errors! Was really rushing to get this out and forgot to close the gab in between those two clips at the end!

    DramaAlertDramaAlert8 päeva tagasi
    • It's okay I kinda like it haha

      Guillermo games and vlogs animation studioGuillermo games and vlogs animation studio4 tundi tagasi
    • M

      rasha salharasha salha23 tundi tagasi
    • I subbed and follow u on Twitter @JoshuaC65910299 not a bot btw bro I’m dead about Charlie and Dixie like Dixie could of nicely said no thank you or spit it out in a napkin and since she didn’t she should say sorry to her chief then I wanna see jj and the ace family guy fight I don’t know his name sorry but easy 5 million for my boy jj and update Logan Paul still crazy thinking he can win against Floyd and then the twitch story is honestly un believable 😂 and I think it’s about time we get another actual good rewind only pewdiepie and now mr beast and u this one for sure is ganna be fire Bc mr beast got the best videos he got no limit

      DreamThreatsDreamThreats8 päeva tagasi
    • Was a little confused

      Cole SlawCole Slaw8 päeva tagasi
    • I and a big fan I been like all of your vid bro

      Erick JuarezErick Juarez8 päeva tagasi
  • i think charley damelio shodnt cry when i haves so many followers

    allu ballallu ballTund tagasi
  • Yo king star in da house

    Hue NguyenHue NguyenTund tagasi
  • Well, I’m sad that TikTok isn’t banned yet. Please, Biden please.

    DxnilloDxnillo2 tundi tagasi
  • you know you messed up as a father and a person if you name your child DICKSIE.

    マットボットマットボット2 tundi tagasi
  • James saying “Was 95 not enough for you?” kinda made me laugh.

    bowen voowybowen voowy2 tundi tagasi
  • God loves you turn to him if you haven’t already lukewarm Christians don’t go to heaven

    Eow ChannelEow Channel2 tundi tagasi
  • oh no anyways moving on

    TheRaidiofzscTheRaidiofzsc3 tundi tagasi
    • Yo keem i loveing watching your videos and how u recact to all the clips lol. Love a ps5!

      bowen voowybowen voowy2 tundi tagasi
  • The fact Logan thinks he’s gonna win oh I don’t have Twitter but u can have my Instagram @apathy.mind

    LonerLoner3 tundi tagasi
  • HELLO....HELLO.... IS THIS THING ON? CHARLIE IS NOT CANCELLED AND GOT HER 100 MILLION FOLLOWERS. AND MORE. Not like anyone will even acknowledge this m but still... just saying.

    PUNCHPUNCH4 tundi tagasi
  • ain’t Charlie only like 15 y’all grown why tf u bullying a kid

    jaeden milesjaeden miles4 tundi tagasi
  • Are they featuring false pedo allegations in EEworld Rewind 2020?

    TheRealHeavyGTheRealHeavyG5 tundi tagasi
  • Love staying in the loop with @dramaalert

    ChrisChris5 tundi tagasi
  • Good for charli lol for losing a million followers

    Edmund TangEdmund Tang5 tundi tagasi
  • I can’t believe they’re canceled @itsnyte

    Anthony ReynoldsAnthony Reynolds6 tundi tagasi
  • Lol getting cancelled for eating a booger and throwing up a snail and another for saying she wants to reach 100mil cause she thinks it be cool. I don’t care for either of them but this is some of the most petty shit I’ve seen in a while

    ACE AspectACE Aspect6 tundi tagasi
  • There’s no point in them even being famous

    I don’t care For you lifeI don’t care For you life6 tundi tagasi
  • Dixy prolly threw up because her boogers. @imashtonsayers

    Ashton SayersAshton Sayers6 tundi tagasi
  • How is this news...

    DarkWesternDarkWestern7 tundi tagasi
  • I really do dislike Austin Mcbroom @daniel_c050

    Dan CarruthersDan Carruthers7 tundi tagasi
  • The damelios are a bunch of fake ass people, can’t believe her cringe ass has the following she does. She’s a legit child

    Gas Only ProductionsGas Only Productions7 tundi tagasi
  • I hit the notifications selected all bells best of luck to everyone @ChubsCouch chubs cause I'm Chubby ;)

    Ulyses Albarran ChavezUlyses Albarran Chavez8 tundi tagasi
  • Yo keem i loveing watching your videos and how u recact to all the clips lol. Love a ps5!

    Reno LachyReno Lachy8 tundi tagasi
  • PS5 Pleeeeease

    Reno LachyReno Lachy8 tundi tagasi
  • What? No way Logan beats Floyd in ANYTHING! 😂

    BlackwingKei GamingBlackwingKei Gaming9 tundi tagasi
  • So did anyone win the giveaway??

    LIL RARILIL RARI9 tundi tagasi
  • How’d he get so many ps5’s and Xboxes dude anyways good video insta:drew_sprinkles (not apart of the insta tag but yes that’s my last name lmao)

    XxDsP360xX 35XxDsP360xX 359 tundi tagasi
  • Thanks for the vid and opportunity to win ps5....done it all.

    Mihael JogunMihael Jogun10 tundi tagasi
  • Oh boy, Jake Paul's stupidity never ceases to amaze me😂😂 @cassidybilec

    Cassidy BilecCassidy Bilec11 tundi tagasi
  • Man this tic toc shit out of hand kids idolize her.. I saw like 3 people with charli in there name

    ColeCole11 tundi tagasi
  • Charli is a crybaby

    MartynasGamessMartynasGamess11 tundi tagasi
  • Lol

    ハブ_Ghostハブ_Ghost12 tundi tagasi
  • I’m so glad that the Damelios finally got cancelled especially in James Charles presence

    DaNoobTubersDaNoobTubers13 tundi tagasi
    • But they didn't. She ended up getting way over the 100 million followers after this video and still growing

      PUNCHPUNCH4 tundi tagasi
  • tbh i dont give about Charl'i she's like OhHhhH gIvE Me 100MiLl PlS PlS TiKtOk

    Daniel OginniDaniel Oginni13 tundi tagasi
  • I liked most the sum of the d amelios

    Mamaya78574 AMamaya78574 A14 tundi tagasi
  • How’d it go to Charli and Dixie to Logan Paul vs Austin McBroom into Logan dissing Floyd mayweather🤔

    Fabean AlmanaFabean Almana14 tundi tagasi
  • L

    DarnokmanDarnokman14 tundi tagasi
  • Breh

    Luck FelyLuck Fely14 tundi tagasi
  • She talked about her fans like they were just a number on a stupid app but then she cries because "people dont understand shes a human being" grow up lmao

    AsemyAsemy14 tundi tagasi
  • *Cries over loosing 1 million followers on tiktok* Oh No! Anyway..

    SansXutSansXut15 tundi tagasi
  • She vomited in the pool

    WYM PhantomWYM Phantom16 tundi tagasi
  • I love you

    Zade BoiZade Boi16 tundi tagasi
  • James was the only one showing respect for the chef smh Btw Keem If you would like :) Twitter- @meanwastaken

    TiezzaTiezza17 tundi tagasi
  • 👑

    Ace HardyAce Hardy17 tundi tagasi
  • Just wanna get a Xbox series X

    LOL I'm ur dadLOL I'm ur dad18 tundi tagasi
  • This is why I dont watch tiktok. I don’t have Twitter but my insta is Jake_keller_

    Jake KellerJake Keller18 tundi tagasi
  • Snail? Scripted. Boogers? Delicioso. Should have eaten Shine Dimsum and Jafar Starfish's humble pie instead of dem boogers lol @LananaUlalam

    seventhsiseventhsi19 tundi tagasi
  • I have no idea who this chick is or what her deal is, but I’m watching this anyway because I was reminded of your existence in an episode of “If Minecraft Story Mode was Realistic”

    TRiki DTRiki D19 tundi tagasi
  • sorry kemstar, but i dont think i care

    JojoJojo19 tundi tagasi
  • Thank god you summarised all the demilio drama

    MoredulexMoredulex22 tundi tagasi
  • Logan can't disrespect Floyd Mayweather like that, no respect

    Andrea ScaringellaAndrea Scaringella22 tundi tagasi
  • and shes complaining

    Fou SeveFou Seve22 tundi tagasi
  • mate she still has 99 mill bruv

    Fou SeveFou Seve22 tundi tagasi
  • I might win @omar19515911 twitter i hope this is good i wont make up a dramtic story on why i want this but where i live the price for the console doubles up

    Omar Al MarzooqiOmar Al Marzooqi22 tundi tagasi
  • what the hell is a D'amelio

    imTrixWizzKnowItimTrixWizzKnowIt22 tundi tagasi
  • Charli has a lot of sas and her fans are so sensitive

    The Aussie Cricket geekThe Aussie Cricket geek23 tundi tagasi
  • Dixie got caught snot handed😂 @EvesJoey And with that I’ll take my mom jokes else where 😂❤️

    Tegan fliesTegan flies23 tundi tagasi
  • 2 mins in the video... and I see one of the D'amelios puking. FYI I don't watch TikTok.

    Megan DoMegan DoPäev tagasi
  • Twitter:Roch55

    Rochaun MitchellRochaun MitchellPäev tagasi
  • Wait, dixie Has blond hair. Keem get me the ps5 or else 😈😈😈. @Andrew_LeBlanc7

    drip leblancdrip leblancPäev tagasi
  • I just thought what happens when keemstar post his last dramaAlert video where do we all go from there? 🧐

    Nahjy_Nahjy_Päev tagasi
  • imagine crying about something so petty

    BROTHER_VANBROTHER_VANPäev tagasi
  • she got 100 million followers and here i am hearing her name first time from drama alert.

    Bishal BhandariBishal BhandariPäev tagasi
  • And yall wonder why we voting for 80 year olds for president.

    Taylor WhitmanTaylor WhitmanPäev tagasi
  • If people think cathrine is in Jake Paul’s dms you’re actually brain dead

    soinhu foitusoinhu foituPäev tagasi
  • Good

    Mason VannattaMason VannattaPäev tagasi
  • She’s sad for loosing 1 mil but some other creators are less fortunate and have like 30k

    FliptzyFliptzyPäev tagasi
    • Dixie Cant Just Do That And Expect Everyone Not To React To Be Honest I think Nobody Likes Her Anyway @TLustfi Send Me A Ps5

      soinhu foitusoinhu foituPäev tagasi
  • I cry when I loose 1 of my 8 followers she is a baby

    Saint SanicSaint SanicPäev tagasi
  • 5:18 shut up nobody cares

    RyZe FNRyZe FNPäev tagasi
  • no one asked

    C3ntip3d3C3ntip3d3Päev tagasi
  • She just didn’t lose more because of the dumb simps

    Christian CabreraChristian CabreraPäev tagasi
  • Who else noticed the screen bring stuck LMFAO love you keemstar keep up the good work! @Ninja49477450, Thank youu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Contact deletedContact deletedPäev tagasi
  • do you guys think charlie damelio deserved it

    spectrumspectrumPäev tagasi
  • lucky i want me a ps5

    Abtin RokniAbtin RokniPäev tagasi
  • Dixie Cant Just Do That And Expect Everyone Not To React To Be Honest I think Nobody Likes Her Anyway @TLustfi Send Me A Ps5

    LustfiLustfiPäev tagasi
  • Dixie Cant Just Do That And Expect Everyone Not To React To Be Honest I think Nobody Likes Her Anyway @TLustfi Send Me A Ps5

    LustfiLustfiPäev tagasi
  • Dixie Cant Just Do That And Expect Everyone Not To React To Be Honest I think Nobody Likes Her Anyway @TLustfi Send Me A Ps5

    LustfiLustfiPäev tagasi
  • Dixie Cant Just Do That And Expect Everyone Not To React To Be Honest I think Nobody Likes Her Anyway @TLustfi Send Me A Ps5

    LustfiLustfiPäev tagasi
  • Dixie Cant Just Do That And Expect Everyone Not To React To Be Honest I think Nobody Likes Her Anyway @TLustfi Send Me A Ps5

    LustfiLustfiPäev tagasi
  • Dixie Cant Just Do That And Expect Everyone Not To React To Be Honest I think Nobody Likes Her Anyway @TLustfi Send Me A Ps5

    LustfiLustfiPäev tagasi
  • Dixie Cant Just Do That And Expect Everyone Not To React To Be Honest I think Nobody Likes Her Anyway @TLustfi Send Me A Ps5

    LustfiLustfiPäev tagasi
  • Dixie Cant Just Do That And Expect Everyone Not To React To Be Honest I think Nobody Likes Her Anyway @TLustfi Send Me A Ps5

    LustfiLustfiPäev tagasi
  • Dixie Cant Just Do That And Expect Everyone Not To React To Be Honest I think Nobody Likes Her Anyway @TLustfi Send Me A Ps5

    LustfiLustfiPäev tagasi
  • @TLustfi Send Me A Ps5 And Dm On Twitter

    LustfiLustfiPäev tagasi
  • @TLustfi Send Me A Ps5 And Dm On Twitter

    LustfiLustfiPäev tagasi
  • @TLustfi Send Me A Ps5 And Dm On Twitter

    LustfiLustfiPäev tagasi
  • @TLustfi Send Me A Ps5 And Dm On Twitter

    LustfiLustfiPäev tagasi
  • @TLustfi Send Me A Ps5 And Dm On Twitter

    LustfiLustfiPäev tagasi
  • @TLustfi Send Me A Ps5 And Dm On Twitter

    LustfiLustfiPäev tagasi
  • @TLustfi Send Me A Ps5 And Dm On Twitter

    LustfiLustfiPäev tagasi
  • Yo keem you giving out ps5’s still? I have been subbed with the notification bell on for probably 3 or more years. My Twitter @ is @marklazic6

    Im always rightIm always rightPäev tagasi
  • is the catchphrase at the end new?

    JJPWORLD 21JJPWORLD 21Päev tagasi
  • paran payn yawa

    ASRASRPäev tagasi
  • Charli is honestly so soft me Twitter is stephanjules3

    Simply HatianSimply HatianPäev tagasi
  • Sorry i am not godd in Engelsk

    Håkon B GunnarskogHåkon B GunnarskogPäev tagasi
  • I think alot of them saw them cheat in the Mr beast competition

    watermelon monsterwatermelon monsterPäev tagasi
  • Isn't she back at 100 million now?

    Matthew RosenbalmMatthew RosenbalmPäev tagasi
  • 99mil and loses 1mil omg smh

    _smhFranky Chavez_smhFranky ChavezPäev tagasi
  • Who's waiting for keem to fucking expose Pokimane ahhh my faith is exponentially increased as everything In this universe gets justice at some point

    Austin CreedAustin CreedPäev tagasi
  • This chick is more basic than hydroxide

    McAwesomeYT YoMcAwesomeYT YoPäev tagasi
EEworld